[Copypasta] Navy Seal
42
42
twitchquotes: What the fuck did you just fucking say about me, you little bitch? I'll have you know I graduated top of my class in the Navy Seals, and I've been involved in numerous secret raids on Al-Quaeda, and I have over 300 confirmed kills. I am trained in gorilla warfare and I'm the top sniper in the entire US armed forces. You are nothing to me but just another target. I will wipe you the fuck out with precision the likes of which has never been seen before on this Earth, mark my fucking words. You think you can get away with saying that shit to me over the Internet? Think again, fucker. As we speak I am contacting my secret network of spies across the USA and your IP is being traced right now so you better prepare for the storm, maggot. The storm that wipes out the pathetic little thing you call your life. You're fucking dead, kid. I can be anywhere, anytime, and I can kill you in over seven hundred ways, and that's just with my bare hands. Not only am I extensively trained in unarmed combat, but I have access to the entire arsenal of the United States Marine Corps and I will use it to its full extent to wipe your miserable ass off the face of the continent, you little shit. If only you could have known what unholy retribution your little "clever" comment was about to bring down upon you, maybe you would have held your fucking tongue. But you couldn't, you didn't, and now you're paying the price, you goddamn idiot. I will shit fury all over you and you will drown in it. You're fucking dead, kiddo.
(ง •̀_•́)ง ONE DAY I'LL BE A REAL AD (ง •̀_•́)ง
More Classic Copypastas
  • 79
    79
    twitchquotes: MOSHI MOSHI 📞 AYAYA RUNNING LOW ON CUTIES 📞 AYAYA NEED BACKUP 📞 AYAYA ARIGATO 📞 AYAYA
  • 1475
    1475
    twitchquotes: I miss the old Harambe. Straight from the zoo Harambe. Eating his food Harambe. No attitude Harambe. I hate the new Harambe. Shot by a dude Harambe. The Youtube views Harambe. Up in the news Harambe. I miss the sweet Harambe. Playing with kids Harambe. I gotta say at that time I'd like to meet Harambe. See I invented Harambe. It wasnt any Harambes. And now i look and look around and there's no more Harambes.
  • 480
    480
    twitchquotes: Babbling book is quickly becoming one of my favorite cards. It's just so positive and generous. Practically costs nothing at all at one mana you drop him on the board and that chill ass mofo gives you a spell to use later in the game. And you also get this adorable little 1/1 can ping things but usually is too harmless to be removed. But more than the BB is just so positive. It comes on the board like "do you want to cast a spell?" and I'm like "yeah BB i do want to cast a spell let's do this shit" and when he attacks he's like "SPELLS ARE FUN" and I'm like "yeah they are SO FUN." He doesn't say some bullshit macho shit like "I will destroy you" he's just like "nah spells are fun." And it looks so happy. I mean this is an inanimate object literally brought to life by magic. It understands it's life is a temporary magical gift and the dude is just fucking loving it. I mean look at his face he's just so happy. I am literally never sad when babbling book is on board. IDK if he's gonna make it into the metagame or not but for now he (or she) a pretty chill card
  • 115
    115
    twitchquotes: Kripp if you're here right now reading this I want you to know I dream of you. Sometimes I sit alone in my bathroom with the light off and pretend to be you. I'll say things like "hey guys how's it goin' Kripparrian here", and for a brief moment I feel you inside me...
  • 41
    41
    twitchquotes: ⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡟⣵⠟⠁⠄⠄⠄⠄⢀⡀⠄⠄⠙⢾⢽⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿ ⣿⣿⣿⣿⣿⡿⢸⡏⠄⠄⠄⠄⠄⣶⣿⣿⣇⡀⠄⠄⠩⠹⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿ ⣿⣿⣿⣿⣿⡇⠋⠄⠄⠄⠄⠠⠭⣿⣿⣿⣯⠭⣄⠄⠄⠄⢿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿ ⣿⣿⣿⣿⣿⡅⠄⠄⠄⠄⠄⣐⣀⡘⠹⣿⣐⣤⣼⡄⠈⠄⣼⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿ ⣿⣿⣿⣿⣿⣧⡀⠄⠄⠄⠰⣿⣿⠃⢨⣏⣻⣿⣿⡇⠄⠄⢹⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿ ⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣷⣶⣦⠄⡄⣿⠛⠄⠠⢥⠛⢿⣿⡇⢼⣣⠸⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿ ⣿⣿⣿⡿⣣⡶⠬⡛⠛⠃⠙⠉⠄⡀⣤⣳⣶⢘⡡⠴⣾⣶⡦⠬⡻⣿⣿⣿⣿⣿ ⠄⠄⣠⡄⠄⠄⣀⣤⡶⠶⣶⣦⢤⣿⣿⢷⠃⡀⠄⠄⣀⣀⣀⣤⣤⣤⣄⣀⠄⠄ ⠄⠄⠈⠙⠻⢾⢿⣬⣤⣤⣶⣿⣿⣿⢿⣯⣷⣿⣿⣿⠟⠛⠉⠉⠁⠄⠈⠙⢷⡄ ⠄⠄⠄⠄⠈⠄⠄⠁⠈⢉⣿⣿⣿⣿⣫⣿⣿⡿⠿⠿⠿⣷⣶⣄⢂⠄⠄⠄⣼⠇ ⠄⠄⠄⠄⠄⠄⠄⣀⣴⡿⠟⢫⣿⡟⠞⣿⣿⡇⠄⠄⠄⠄⠉⠻⣷⣍⠛⠛⠉⠄ ⠄⠄⣀⣀⣠⣠⣾⣟⣉⣤⣶⡿⠋⠄⠄⠘⢿⣷⣄⣀⣀⣀⡀⠄⠘⢿⣆⠄⠄⠄ ⢀⣾⠛⢛⡋⠉⠉⠉⠋⠉⠁⠄⠄⠄⠄⠄⠄⠙⠛⠛⠛⠛⠛⠻⢷⣾⡉⠄⠄⠄ ⠘⢿⣤⡟⠁⠄⠐⠄⠄⠄⠄⠄⠄⠄⠄⠄⠄⠄⠄⠄⠄⠄⡴⠄⠁⢻⣷⠄⠄⠄ ⢐⢀⠟⠒⠘⠁⠄⠄⠄⠄⠄⠄⠄⠄⠄⠄⠄⠄⠄⠄⠄⠄⢳⣄⣠⡾⠃⠄⠄⠄ ⠈⠁⠄⠄⠄⠄⠄⠄⠄⠄⠄⠄⠄⠄⠄⠄⠄⠄⠄⠄⠄⠄⠄⠈⠉⠄⠄⠄⠄⠄
Text-to-Speech Playing