[Copypasta] Trent from high school
2
2
twitchquotes: Hey [insert streamer name here] this is Trent from highschool. Remember that girl you liked, Jessica? Yeah we're married now. Sucks for you wasting your life away playing stupid video games. I have a big job in a huge company, a beautiful wife, two kids, and a nice car. What do you have huh? A PC? HA! I own five of those. And your chat is stupid. Bye loser!
(ง •̀_•́)ง ONE DAY I'LL BE A REAL AD (ง •̀_•́)ง
More Tanner from High School Copypastas
  • 55
    55
    twitchquotes: H-hey Octavian, do you remember me from Biology? Freshman year? It's Laura. I just wanted to stop by since you missed the last reunion, I was looking for you. I always thought you were really smart and talented, but I could never work up the nerve to tell you. Anyway, I hope you're doing well...HAHA Just kidding, it's still Tanner you fucking gullible idiot lmfao. Anyway, the gym awaits, see ya man good talk.
  • 19
    19
    twitchquotes: So you’re going by Kripparian now, nerd? Haha what up, it’s Xi Jinping from China. Me and the other dictators used to give you a hard time. Sorry you were just an easy target. I see your social credit score is still low. Remember Mei Ling, the girl you had a crush on? Yeah, I have her organs now. I forcefully oppress over 1 billion people a year, and run a corrupt government. I guess some things never change, huh? Nice catching up, pathetic..
  • 5
    5
    twitchquotes: So you're going by "PBE Reckful" now nerd? Haha whats up douche bag, it's TideOfTime from Hearthstone. Remember me? Me and the boys would whoop your ass in Heartstone. Sorry you were just an easy target lol. I can see not much has changed. Remember when you missed lethal in the TFT Tourny? LUL, kidding nerd, its Tanner again. Anyways I gotta dip Gym is calling peace nerd.
  • 53
    53
    twitchquotes: So you're going by "Octavian" now plebian? Haha what's up spurcifer, it's Tannerius from Rome. Remember me? Me and the other legionaries used to give a hard time. Sorry you were just an easy target. I can see not much has changed. Remember Seira, the girl you had a crush on? Yeah, she's my concubine now. I make over 200 sesterces a year and drive a quadriga chariot. I guess some things never change huh? Nice catching up. Patheticus.
  • 2
    2
    twitchquotes: Hey [insert streamer name here] this is Trent from highschool. Remember that girl you liked, Jessica? Yeah we're married now. Sucks for you wasting your life away playing stupid video games. I have a big job in a huge company, a beautiful wife, two kids, and a nice car. What do you have huh? A PC? HA! I own five of those. And your chat is stupid. Bye loser!
Text-to-Speech Playing