[Copypasta] Twitch removes PogChamp

We've made the decision to remove the PogChamp emote following statements from the face of the emote encouraging further violence after what took place in the Capitol today. We want the sentiment and use of Pog to live on - its meaning is much bigger than the person depicted or image itself- and it has a big place in Twitch culture. However, we can't in good conscience continue to enable use of the image. We will work with the community to design a new emote for the most hype moments on Twitch.
January 2021
Waiting for adblock to be disabled
More Copypastas

Wallstreetbet's Christmas break

Gonna be checking the market every chance I get while pretending to think my brother-in-law's Cards Against Humanity answers are funny.
December 2020

WallStreetBets

Reynad and Lea

twitchquotes: REYNAD AND LEA SITTIN ON A DECK, W - E - L - L - M - E - T
twitch chat
March 2014
Reynad

So you're going by "Activision-Blizzard" now nerd?

twitchquotes: So you're going by "Activision-Blizzard" now nerd? Haha whats up douche bag, it's Riot from Highschool. Remember me? Me and Gaben used to give you a hard time in school. Sorry you were just an easy target lol. I can see not much has changed. Remember Hearthstone the game you had a crush on? Yeah, I have the better card game now. I make over 200 billion a year selling skins and I drive a Boeing 787. I guess some things never change huh loser? Good luck at 'Blizzcon' lol. Pathetic.."
twitch chat
October 2019

In Japan, heart surgeon

Number one. Steady hand. One day, yakuza boss need new heart. I do operation. But mistake! Yakuza boss die! Yakuza very mad! I hide fishing boat, come to America. No English, no food, no money. Darryl give me job. Now I have house, American car and new woman. Darryl save life. My big secret. I kill yakuza boss on purpose. I good surgeon. The best!
April 2021

Classic

Sorry, just a fact of how I feel

twitchquotes: No I'm just not call with white supremacy y'all. It's really not that... I think a lot of you gamers are actually white supremacists. Sorry, just a fact of how I feel.
twitch chat
May 2020
Text-to-Speech Playing