[Copypasta] I found one doc that values a ring

twitchquotes: Hey Bryon, I went to the doctors today for a checkup and we ended up talking about Shadow of War. Turns out he played it before and hes a big fan of the lord of the ring serious in general. I guess the point is I found one doc that values a ring.
twitch chat
June 2019
Reckful
(▀̿Ĺ̯├┬┴┬┴ Psst... kid, you wanna disable adblock?
More Reckful Copypastas

Hey reckful’s brain, reckful’s chat here

twitchquotes: Hey reckful’s brain, reckful’s chat here. The way you make reckful sad all the time is not very cash money of you. I don’t think it’s very considerate of you to make reckful feel this way. He already has a hard time with being bipolar, why are you so mean to reckful? I try to make him happy but you do not make it easy. Reckful is a good guy and doesn’t need you in his head all the time making things harder. Fix your chemical imbalance brain, it will make everyone feel better.
twitch chat
August 2019
Reckful

Exquisite 18th century baroque music

twitchquotes: Monsieur Reckful 5Head 🍷 Would you be so kind to put on some exquisite 18th century baroque music, perhaps Albinoni - Adagio in G Minor?
twitch chat
June 2019
Reckful

Moishe from Hebrew School

twitchquotes: So you're going by Reckful now nerd? Haha whats up douche bag, it's Moishe from Hebrew School. Remember me? Me and the guys used to give you a hard time in Torah class. Sorry you were just an easy target lol. I can see not much has changed. Remember Ziva the girl you had a crush on? Yeah we're married now according to the customs of HaShem. I make over 200k a year and am an accomplished Rabbi. I guess some things never change huh loser? Nice catching up lol. Pathetic.
twitch chat
July 2019
Reckful

Tanner from High School

Ho Lee Fuk

twitchquotes: Hello, my name is Ho Lee Fuk and i are fromm Chinaland Father say i need become doctor and make her proud but i chose become HS player like Reckful. Father not happy with choice and told commit sudoku but i know i make right choice. Sorry i no speak propeller engrish and pls no coppy pasterino dongerino frappucino cappucino al pacino
twitch chat
March 2014
Reckful

I found one doc that values a ring

twitchquotes: Hey Bryon, I went to the doctors today for a checkup and we ended up talking about Shadow of War. Turns out he played it before and hes a big fan of the lord of the ring serious in general. I guess the point is I found one doc that values a ring.
twitch chat
June 2019
Reckful
Text-to-Speech Playing